Krbové a peletové kachle s predĺženou zárukou na 36 mesiacov

 

Predĺžte si zadarmo záruku na svoje nové kachle

Veríme, že vám naše kachle budú robiť radosť aj o 15 rokov. Niekedy sa ale technika skrátka postaví na hlavu a dokonca aj nové kachle potrebujú servis. Stačí sa zaregistrovať pomocou aplikácie HAAS+SOHN v smartfóne. Pokyny, ako to urobiť, nájdete nižšie.

V súčasnosti si aplikáciu nemôžete stiahnuť zo služby Google Play pre zariadenia so systémom Android.
V takom prípade použite alternatívne riešenie a pošlite nám e-mail na adresu prodej‌‌M‌‌haassohn.com. Aplikácia je podmienená dátumom registrácie do 4 týždňov od zakúpenia a dokladom o kúpe.

 

S nami na to nie ste sami

V rámci predĺženej záruky máte všetky záručné opravy zadarmo, neplatíte cenu náhradných dielov, ani prácu servisného technika.

  

Ako záruka funguje?

Záruku môžete uplatniť u predajcu, u ktorého ste kachle zakúpili, alebo priamo u nášho servisného tímu. Stačí, keď nám napíšete na reklamace‌‌M‌‌haassohn.com alebo vyplníte formulár priamo na webe.

 

Na aké kachle sa záruka vzťahuje?

Záruka sa vzťahuje na všetky nové kachle od HAAS + SOHN zakúpené po 1.7.2019.

Platí pre krbové kachle ako aj pre všetky modely peletových kachlí.

Pravidlá záruky sa riadia občianskym zákonníkom a obchodnými podmienkami firmy HAAS + SOHN Rukov s.r.o.

 

Ako získať predĺženú záruku?


1. Stiahnite si našu aplikáciu do 4 týždňov od nákupu

640 (1)  640 (1) 

 

2. Zaregistrujte v aplikácii svoje kachle 

Pri registrácii je potrebné nahrať fotku pokladničného bločku alebo faktúry od kachlí

ico-logo-plus

Potrebujete sa na niečo spýtať?

Ak vaše kachle nekúria ako majú, alebo potrebujete bližšie informácie k predĺženej záruke, neváhajte nám napísať. Čo najskôr sa vám ozveme.

?
Chcete poradiť s výberom?
Opýtajte sa nás. Na otázky odpovedá servisný technik Mojmír Streda.
Viac informácií.