Stretnutie s predajcami PREMIUM

Po dvoch rokoch sme opäť mohli pozvať našich predajcov PREMIUM z Českej i Slovenskej republiky na školenia a osobné stretnutia k nám do šluknovského výbežku. Máj už býva pre predajcov mimosezónny a tak je na takéto aktivity čas. Tento rok je však výnimočný a predajná sezóna sa prakticky nezastavila. Aj tak sme radi, že sa zišlo 32 účastníkov do krásneho prostredia pivovaru Kocúr vo Varnsdorfe. Počasie bolo letné ako na objednávku.

V oficiálnej časti sa pri mikrofóne vystriedali:

  • Václav Cintl, riaditeľ spoločnosti, ktorý vysvetlil situáciu s výrobnými kapacitami. Hoci tento rok zvýšime kapacitu o 45%, stále nie sme schopní uspokojiť dopyt v okamžitom termíne doručenia. Situáciu s dodacími termínmi však riešia aj ostatní výrobcovia a zákazníci sa budú musieť na túto skúsenosť pripraviť a objednať si tovar s väčším predstihom ako v minulých rokoch.
  • Josef Starove, obchodný riaditeľ, zhrnul situáciu na trhu aj spoluprácu v čase pandémie a vzájomnej podpory. Načrtol budúci vývoj týkajúci sa nárastu cien energií, vstupných materiálov i dlhšej dodacej lehoty vďaka nezaručeným termínom od dodávateľov materiálu. Predstavil tiež nový koncept katalógov a možnosť využitia partnerskej sekcie na zisťovanie skladovosti kachlí.

V hlavnej časti potom predstavil naživo novinky za posledné 2 roky, ku ktorým patria peletové kachle 4. generácie PRATO a PARMA, krbové kachle s rúrou JONSBO s rúrou a DALE s rúrou, kachľové pece FARO, ako nástupca kachlí Treviso, krbové kachle LAROS vo variante s dvierkami úložného priestoru na drevo aj variant bez dvierok, kachľové pece DALE s 3D metalickou potlačou obkladu aj rohovú krbovú vložku s presklením na ľavú aj pravú stranu SOHO. Čo vždy zaujme, sú zapojené kachle. Tentokrát servisní technici sprevádzkovali peletové kachle HSP 7 II. Predajcovia mohli počas prestávky diskutovať a klásť technické otázky Davidovi Tröschlovi, technickému riaditeľovi.

  • Milan Kaska, zastupujúca spoločnosť Consultora, predstavil aktivity zamerané na zaisťovanie štítkov k energetickej náročnosti budov i možnosť pomôcť s vybavením žiadosti o dotáciu v programe Nová zelená úsporám v Českej republike.
  • Mojmír Středa, vedúci zákazníckeho servisu, pripomenul proces fungovania reklamácie zákazníkov, možnosti využitia systému pre evidenciu a potom v trošku „hororovej“ časti foto dokumentoval výjazdy k zákazníkom, kde bola zanedbaná údržba kachlí.
  • Michaela Cintlová, manažérka marketingu a PR, odprezentovala prieskum u koncových zákazníkov na veľtrhu FOR ARCH. Zhodla sa s predajcami, že od septembra 2021 sa priority a preferencie na kúpu kachlí posunula predovšetkým k faktoru skladovej dostupnosti a hranica finančnej investície sa posunula smerom hore. Predstavila, na aké marketingové aktivity se počas pandémie sústredila aj čo nové pre predajcov oddelenia marketingu spolu s obchodným chystá.

Po prezentačnej časti nastal voľný program. Niektorí využili ponuku na prehliadku tunajšieho pivovaru. Vďaka peknému počasiu sa dalo do večerných hodín sedieť vonku a diskutovať nielen o skúsenostiach z predaja, ale aj o živote ako takom. Sme radi, že medzi nás zavítal aj náš obchodný zástupca toho času už v penzii Jirka Málek, aby sa pozdravil so svojimi bývalými obchodnými partnermi a priateľmi.

Druhý deň pre tých, ktorí tu boli prvýkrát alebo si chceli pozrieť zmeny, bola v pláne prehliadka výroby v Jiřetíně pod Jedlovou a centrálneho skladu a showroomu vo Varnsdorfe.

Veríme, že aj naši obchodní partneri túto akciu považujú za vydarenú rovnako ako my. Tešíme sa na ďalšie stretnutie.

Späť
?
Chcete poradiť s výberom?
Opýtajte sa nás. Na otázky odpovedá servisný technik Mojmír Streda.
Viac informácií.