Ovládanie peletových kachlí len s novou aplikáciou HAAS+SOHN

Používateľom peletových kachlí prinášame dôležitú správu – končí podpora starej aplikácie (sivé) na ovládanie.


haas-sohn-app_stara_ig
 

Podpora pôvodnej (sivej) aplikácie končí 30. 6. 2020. Aktualizujte ju za novú (červenú).

Od polovice mája 2020 je v obchodoch App Store a Google Play k dispozícii nová aplikácia HAAS+SOHN na ovládanie peletových kachlí

pre iOS        QR APP HAAS+SOHN iOS 2020 QR APP HAAS+SOHN Android 2020  pre Android

 

Pri prechode zo starej aplikácie (sivej) do novej (červenej) musíte dodržať nasledovné.

Váš smartfón a kachle musia byť pri prvom spárovaní pripojené k rovnakej Wi-Fi sieti. Po objavení vašich kachlí v ponuke aplikácie ich musíte označiť a zadať PIN.

 Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.01

PIN nájdete v hlavnom menu svojich peletových kachlí – Sieť – WIFI status PIN – PIN-APP.

Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.02

Po kratšom čase sa v aplikácii vykoná automatická aktualizácia. A ako to bude prebiehať? Čítajte do konca.

 

Spustenie aktualizácie

Na automatické spustenie aktualizácie je nutné, aby:

  • Boli kachle spárované s novou aplikáciou
  • Kachle/WLAN modul a váš smartfón boli pripojené k rovnakej Wi-Fi sieti
  • Kachle boli v stave „Vypnuté“

Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.03

Prebieha inštalácia aktualizácie softvéru pre peletové kachle. To môže trvať asi 5 minút. Majte, prosím, strpenie.

 

Aktualizácia prebehla úspešne

Po úspešnej aktualizácii sa vám na displeji zobrazí nasledovné hlásenie a vy môžete používať aplikáciu ako obvykle.

Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.04

Po aktualizácii softvéru môže ešte chvíľu trvať, kým sa vaše peletové kachle opäť prepoja s aplikáciou.

 

Aktualizácia sa nepodarila

Ak sa počas nahrávania vyskytne chyba, dôjde k automatickému opakovaniu aktualizácie. Keď nezvolíte žiadny príkaz, dôjde k zopakovaniu aktualizácie po uplynutí jednej hodiny. Aby došlo automaticky k pokusu o aktualizáciu skôr než pred uplynutím jednej hodiny, je nutné kachle vymazať zo zoznamu kachlí a potom opäť spárovať.

 

Ručná oprava chyby

Ak sa automatické pokusy o aktualizáciu opakovane nedaria, vykonajte nasledovné opatrenie:

  • Zvoľte na kachliach režim siete „Lokál HaasSohn“
  • Vyberte na svojom smartfóne rovnakú sieť „Lokál HaasSohn“
  • Aby sa váš smartfón mohol do siete „Lokál HaasSohn“ prihlásiť, musíte zadať heslo. Toto heslo nájdete v hlavnom menu svojich kachlí – Sieť – Kľúč k sieti Wi-Fi.
  • Ak sú oba prístroje pripojené v sieti „Lokál HaasSohn“, aktualizácia sa vykoná automaticky. 

Po úspešne vykonanej aktualizácii je nutné kachle prepnúť do režimu siete „Globálny“ a opäť sa pripojiť k svojej Wi-Fi sieti.

 

ECO-MODE 

ECO-MODE je v aplikácii dostupný iba od verzie softvéru V7 vo vašich kachliach. Ak máte verziu V5 alebo V6, funkcia ECO-MODE v aplikácii nebude. Ak si napriek tomu chcete v aplikácii aktivovať ECO-MODE, obráťte sa na nášho obchodného partnera spoločnosť KZP na emailu reklamacie‌‌M‌‌kzp.eu.. Alebo nám napíšte do poradne na poradna‌‌M‌‌haassohn.com.

Späť
?
Chcete poradiť s výberom?
Opýtajte sa nás. Na otázky odpovedá servisný technik Mojmír Streda.
Viac informácií.